KOK&BAK

HEJJSANHOPPSAN!
Har suttit och pluggat samhälskunskap sedan jag kom hem nu! D;
Så nu tar jag pous och tänkte blogga&snacka med emil<3
Det e iaf lite mycket i skolan nu. Även det precis varit höstlov! Jag var inte särksillt taggad på att plugga på lovet så det struntade jag i :D
Men iaf så är det här mina läxor.
Måndag - INEGET :D
Tisdag - läsa i boken "vykort till ingenmansland"
Onsdag - Franska glosor ca 17 st
Torsdag - Franska glosor ca 17 st
Fredag - Engelska glosor ca 25? Samhällskunskaps prov.. .
Så som ni ser är det lite....
Jag har tur att jag nt gör så mycket mer i veckan än att dansa  på torsdagen ! :D
Nu tänkte jag lägga upp lite fina bilder på min mat jag lagat!!! XD
STORBAK av muffins med IDA :D Chokladmuffinsena blev fina :D Men citronmuffinsarna hälde vi gör mycket smet i varje så de smet ut och blev FULA xD
KÖTTSOPPA! (från recept från hemkunskapen) OBS- Den var nt så gul!
Bakar sockerKAKA! :D
Hembakad HAWAII! (recept från hemkunskapen )
PÖÖSSS/MILLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback