The school is killing me!

Aaaaaaaah!
Jag vill dö!
Jag hatar skolan.
Plugga, plugga, plugga!
Bläääääääh!
Asså varför inte göra skolan roligare och kära ut på ett roligt sätt?
Då kanske några iaf inte tänkte på att skolka.
Inte för att jag gör det jag är duktig tjej
Jag kanske är ganska bra i skolan och har jävligt lätt att lära mig saker men jag är latare än latast
(om man nu kan säga så)
Jag orkar inte, jag vill bara sova hela dagen :(
som ni nu ser så är detta ett klagoinlägg, skulle kanske ha varnat er innan (sorry) Jag är ond.
nu ska vi se om jag har någon ful bild att ge er
Fotograf: Emmy Krüger (gottoblandat.devote.se) Kamera: Nikon D40
det blev en okej bild, underbar fotograf var det iaf
Synd att hon inte hade en något bättre model än mig
Det var min månads klagoinlägg
Pöss
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback