TAGGAR inför helgen!

Ligger i sägen och taggar inför fredagen och helgen.
Jag ska hem till Natti och fira hennes födelsedag men henne gammla vanlgia släkt! hahah
Jag har gjort det sen jag var typ 4? xP Om nt mer!
Jag diggar hennes morbror. glömt vad han heter men han suger på superMario och är rolig ;)
Jag anatar att det blir marzipantårta och Nem till mat :P
(Nem- vitnamnesisk vårrulle)
Nattis favorti!
Sen imon är det också det första avsnittet av Vampire Diaries sesång 3 :D
Så det ska vi absolut titta på!!!!
Sen, sist med störst
BREAKING DAWN HERE WE COME! ;)
OFC ska vi titta på Breaking Dawn.
Vi har verkligen inte de bästa platserna men vi sitter längst fram i mitten.
Vinka till oss om ni är där? xP
Så himla skönt & gutt att vi äntligen ska få se den efterlängtade filmen!
Kommer gråta när det e slut.... <3
¨
BJUDER PÅ EN SKUMM BILD!
PÖSS/MILLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback