Ser fram imot en rolig lördag! ;D

Hejj bloggen!
Idag skulle min saknade One Piece komma !
Men nej?!
Åhh Vad sur man blir.
Den var beräkad at tkomma idag men den kanske kommer imon :D
Kommer dne inte innan lördag blir jag sur...
På lördag ska jag va med Emil <3
Ska bli jääte skojj! Längtar ihjäl mej typ
Men han stannar bara över dagen så vi ska nt sova över (det e synd)
Men jag får iallfall en rolig dag med honom! :D
Och vi ska kanske baka lussebullar! (yeah)
Det ska bli kul iaf
Sen på scouterna på Lördag ska vi göra ett "spår" för de små då ska jag och emil ha en "tända lycktor" :D
KRAMM!
En random bild jag tog! :D
KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Emil

hahahahahaha <3

2011-11-30 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback