saknar DIG gudrun :´(

Jag älskar min Gudrun och det kommer jag alltid göra.
Hon har alltid funnits iaf sålänge jag minns.
I 6,5 år har hon gjort mej glad.
Nu finns hon inte mer, och jag hatar det ! Det känns som om hon finns och det gör hon och kommer alltid göra.
För jag ÄLSKAR henne


Jag skulle ner och ge henne mat då jag bara såg fötter ur hennes lilla hus.
Jag öppnade och såg att hon låg stilla på ena sidan.
Ush var chokad jag blev!
Jag nog upp henne och bar snyfftande upp henne då jag insåg att hon bara nästan var död.
Jag höll henne i en handduk och grät och bara tänkte, bara tänkte
"hon kommer blir bra, hon har bara feber"
Men det var inte så, det visste jag.
Så hon dog tryggt i min famn.
Men det värsta " jag kunde inget göra, bara se och vänta. Det var fruktansvärt. :´(
Jag saknar henne så! jag saknar saknar saknar saknar dig gudrun

Förlåt, jag kan inte hållat tårarna inne, nu dampar jag sönder.





bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback