Jag är ju förduktig

Nu har jag suttit och fixat, mest med menyn
Jag har:
tagit bort det fula strecket mellan menyn och inläggen
tagit bort "sökgrejen"
laggt in två bilder på mig och millan
tagit bort profilbilden
laggt in text om bloggen
Jag har tom varit inne och fifflat med massa kodmallar och grejer som jag inte förstår mej så mkt på.
Det är lättere med stilmallen, då är det lite bättre upplagt och det står nästan vad det är man ändrar på.
Jag behöver dock hjälp med stilmallen ibland också.
Först kunde man ju onte ens lägga in en egen header.
Jao ville bara skryta lite om hur duktig och teknisk jag är :P
Haha nejdå inte teknisk alls men lite duktig känner jag mig allt.
pöss
Natti

Kommentarer
Postat av: Emil

aa du ju förduktig!

2011-11-10 @ 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback