i KÖKET

Idag ar jag varit i skolköket... :)
Det var inte som jag trodde! Jag trodder det skulle va jätte äckligt och så men nej.. ;(
Det enda äckliga var när jag skulle torka alla borden.

Men såhär gick det till :
Jag blev lämnad att byta om i ett ombytesrum. Ingen kom och hämtade mej så jag stog där i 15 min....
Sen jag jag ut och en kille sa till mej att gå till köket.
Så jag gick dit och de ba "Hej... vad ska jag göra?"
Så de precenterade sig och jag fick säga vad jag hette.. "MIRJAM"
Jag fick hjälpa till att "stapla" potatisbullar i typ 2 h? GAHH!  Det var så många! De lagar ca 2000 potioner mat :S
Sen fick jag steka skinka med majs ... XD

När dom skulle äta frukost satt jag med min lilla Juice Bengt gav mej och tittade på ... PINSAMT!
Bengt var typ bäst EVER! Den roligaste "gubbe" jag mött... fast han var inte gubbe!
Men ar var typ ganska stor och ade små ögon, glasögon och inte så mycket hår :D
Han skämtade med mej om alla Potatisbuullar.. vi kom fram till att jag säkerligen skulle drömma madrömmar om de inatt. ;D

Men sen iaf, Så skulle jag få baka något valfritt. Så jag valde muffins! Så hackade jag och la hackad polkagris marabo... JAG REKOMENDERAR!
Det blev jätte gott :)

Så de gav mej recept och visade vad mjölet, sockret och bakpluvret stod...
Sen sa dom var jag kunde stå så fick jag springa omkring och leta eftersaker... Men jag frågade de om jag nt hittade det.. tex mölken, magarinet, skärbrädan och elvispen.

Men mian muffin blev as nice ;)

SÅ.. nog om det här får ni en bild! :D


(hehehe.. det e iaf muffinsen)


PÖSS MILLAN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback