hoppas det blir någon skillnad

Nu har jag ännu en gång förstört mitt hår med toning. Det blir svårt att borsta ut, det sliter sjukt mycket och ibland blir det inte ens någon skillnad på färgen. Jag tonade det blondare då eftersom jag tyckte det såg typ grått och ibland typ grönt ut, så nu hoppas jag på lite skillnad iaf.
Men nu är det så jätte tråkigt att det är mörkt på kvällarna när jag kommer hem och då kan jag inte gå ut och fota.
Därför blir det inte så mycket foton på mej iaf. Skulle kanske dra ut med Emmy någon helg men det är ju fortfarande inte lika kul som det är på sommaren med strålande solsken.
Har typ världens drömbild i huvet.
Tittade nyss på modeljakten och kom på hur väldigt gärna jag vill bli model men jag är säkert för kort (bara 1,68m och man ska typ vara 1,72) men tänker nog söka till modeljakten nästa år och iaf försöka, men jag vet inte riktigt om jag skulle våga typ vara med i så här ett program osv. Aja dream until your dreams come true!
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: giselly

natti du kommer att vara jätte fin :)<3

och det bästa är att du kommer att vara en jätte fin model:) du kommer att växa mer så var inte orolig ;)<3

2011-11-24 @ 20:53:26
Postat av: Mathilda

aw tack Giselly! <3

2011-11-25 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback