oh sorry!

Heeeeeeeeej!
förlåt att jag nt har skrivit sen vi började bloggen men dagen efter vi kom hem fån campingen så åkte jag till Cajsa.
Dagen efter så åkte vi och campade i tät på böda och sen hem till mej så jag har lxm nt haft tid eftersom jag har saaknat henne sååååååååå mkt och ville tillbringa så mkt tid som möjligt med henne.
Vi har haft det helt awesome (var tvungen (internt skämt typ) att skriva awesome)
Vi typ letade killar på böda men det blev nt så lyckat, vi fick typ tre ragg.
aa sen har vi fotat idag och jag laddar upp fotona senare för dom är på den andra datorn.
ja det har nt hänt så mkt förutom det då men jag har verkligen haft jätte kul.
pöss!
Mathilda

Kommentarer
Postat av: den mest awesomigaste cajsan som finns!

vadå 3 ragg???? vi fick typ 20.. allas blickar med :D minst 40 ;) hahahahah! nääää men iaf 20.. :) awwesooommmeee allt va! PUSS.. älskar dej! ;*

2011-07-25 @ 19:49:20
URL: http://ourheartstogether.blogg.se/
Postat av: Millan

Hihi det låter jätteskojj :D



Men du kan ju inte skriva M för jag börjar ju också på M :P heheh

2011-07-26 @ 16:24:16
Postat av: Mathilda

Jaja Cajsa jag ville ju bara inte att folk skulle tro att jag överdrev ;) men gud va kul det va! <333333 älskar dig med



och millan, det var kul och jag vet men datorn började dampa så jag var tvungen att publisera lr skriva om allt så jag ska fixa

2011-07-26 @ 16:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback