26 juni/Millan

Igår var jag hoss min kompis/kusin Ida och gosade med dom små kaninungarna Danny och Delicato. Jätte söta
små lurviga rexkaniner som dom fick hem i söndags.
Efter på kvällen  kom vi på att vi kunde sova på hennes höloft i hennes pappas gård.
Så det gjorde vi, (min syssling fick även vara med).
Det var faktiskt jätte mysigt att ligga i sina sovsäckar i det mjuka höet.
Kände mig som en riktig luffare ;D

Idag har det varit ganska chill och slött. Jag badade med min familj och solade en stund med mamma.

Rinngggggggggggg mejjj!

Imorgon blir det iallafal den rolig dag.
Mathilda ska komma med sin familj och grilla hoss oss, sen sova över och på
torsdag ska vi ut med ett gäng på båt och sova på en RANDOM Ö xD

/Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback