Vinter! Ush!

Ush nu märker man att julen snart är här med julkalender, advent och kyla. Det ända jag gillar med vintern är ju julafton, snygga stickade tröjor, den mysiga kännslan framför brasan, att gå på julmarknad och julbak såklart annars skulle jag gärna slippa kylan och snön som varar ända fram till mars/april. Visst får man mer julkännsla om det ligger snö på marken och visst är det kul och lite my´sigt att kunna åka pulka och kälke men efter nyår kan snön ju bara försvinna. Just nu sitter jag med jacka på mig innomhus. JAG VILL HA SOMMAR!!! men det är ju bara ett halvår kvar
-.- fml! jag vill ha sommarlov, böda, sol och bad, snygga killar med magrutor, sovmornar, ljusa kvällar till kl23 och grillning. Om jag ska vara helt ärlig så hatar jag vintern, hösten är deppig, på våren får man försommarkännslor och det är så härligt att kunna vara utomhus i skogen igen och sommaren är ju bara bäst på alla sätt.
saknar och längtar!
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback