två alternativ till julfesten

Har problem, jag vet inte vad jag ska ha på mig på julfesten! :o
Jag har hittat två olika alternativ men inget är särskillt bra jag behöver hjälp så snälla kommentera!
en midjehög spetskjol från monki med ett vanligt bas linne och en tunn kofta
eller ett linne från new yorker med jensshots?
den första outfiten är snygg och passar till en sån här liten skolfest men den är väl lite för svart och vit?
den andra är snygg men ser ganska vardaglig ut och det är sånt jag skulle kunna ha vanligt i vardagen
vad tycker ni (jag blir väldigt, väldigt glad för kommentarer)
och förlåt för bilderna jag kunde inte hitta någon bättra fotograf än min lillasyster här hemma och min självutlösare funkar inte -.-
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback