THILAND- KRABI - AU NANG

Jag har inte varit så sugen på att blogga eftersom jag har svårt att få över mina foton på denna datorn.
Så nu får ni i alla fall ett inlägg .
Veckan här har varit toppen.
Jag bar en apa (jag har på kort)
Snorklat bland fiskar och koraller
Shoppat
Åkt båt i oväder
Ätit mycket god mat.
Badat badat badat
Solat Solat Solat
Höjd punktet en så länge har nog varit snorklingen, "Awesome" när nog rätt ord.
Man hade snorkel och syklop sen tog man med sig en bit bröd ner så hade man fiskar överallt. Lite läskigt men kul.
Vi köpte som en vattenfast "ficka" som vi hade mammas lilla kamera i så jag kunde ta kort under vattnet, det blev inte så bra. Men det duger!
Jag hat också blivit toterad...
Jag har fått en inflamation i min fot som spridit sig på undersidan.
Doktorn sa att om jag inte tog den nedrans sprutan kunde det sprida sig upp till knät på två dagar och jag skulle behöva läggas på sjukhus..
Så idag på morgonen tog jag den, USH! Värre än stelkramp. Sen ska jag  ta en till spruta ikväll och kanske en i morgon, sen äckliga mediciner...
Så nu jag ligger i sängen med stel arm, solbränna, ond fot och massor av myggbett.
SNÄLLA TYCK SYND OM MEJ :P
Hahahah... Imorgon ska vi åka flyg igen, vi ska då åka till " Pataya" som ligger nära Bankok.
Skriver mer en annan dag!
HAVE A GOOD TIME / MILLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback