RESE-FEBER

Ja, nu är det verkligen snart!
På lördag åker jag till Thailand med familj och farbröder.
Det börjar verkligen bli pirrigt, det var så länge sedan jag flög och sist jag flög fick jag jätte ont i öronen.
Jag satt faktiskt och grät!
Fast jag tuggade tuggummi som en liten idiot...
Resan kommer ta ganska lång tid ungefär så här ser det ut:
Klockan sju åker vi tåg från kalmar till stockholm.
Sen stockholm station till alanda flygplats.
Sen åker vi till turkiet och byter flyg.
Vi kommer vara framme vid tolvpå morgonen i Thailand iallfall.
Sen ska vi vid 5 på kvällen flyga från Bankock till krabi där vi ska bli hämtade och tjusas till vårt hotell.
Så den natten ska jag nog sova bra!
Jag kommer dela rum med min syster så det blire nog roligt :D
Jag kommer troligtvis kunna blogga i Thailand eftersom jag tror vi har fri intrenett på hotellet och min bror ska ha med sig sin dator.
Men kommer nog blogga på konstiga tider eftersom Thiländska klockan går 6 timmer före.
ÖNSKA MIG LYCKA TILL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback