Packa

Nu har jag gjort läxan och ja nu är det bara att packa, ducha och sen gå och lägga sig.
Jag ska sova över hos Cajsa imorgon för som sagt vad är det julfest imorgon och vi tyckte det var smidigare att jag sov över och inte behövde åka hem till lilla böle igen. Jag är jätte rädd att jag ska komma jätte simpelt klädd och att alla andra typ har fina klänningar och annan lyx. äsh det blir som det blir. På fredag ska vi till simhallen i skolan så jag måste ha med typ tre väskor till skolan och jag tycker att en är tungt :S
och tack för alla kommentarer på alternativa kläder till julfesten -.- verkligen jätte kul att inte fåverklig en enda när man n försöker ha en bra blogg och tro mig vi försöker verkligen och jag tänker inte fortsätta logga om inte läsarantalet höjs och vi får fler kommentarer på inlägg där vi verkligen försöker få kommentarer.
/en ledsen och besviken Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback