jullov och julklappshandel

Jaa nu är det äntligen jullov och jag ville egentligen inte skriva det för hela facebook är överfull med statusar där det står "äntligen jullov" "så jävla skönt med jullov" osv. osv. Tycker det är lite skillnad att skriva lite diskret på bloggen men det är verkligen patetiskt att skriva det när 500andra redan gjort det.
Men i alla fall vill jag då berätta lite om min dag.
Först så var det ju skola då, vi hade yoga, knytkalas och film på mysdagen. Sedan stack jag, Emmy, Ellen och Vilma till stan för att köpa lite julklappar. Hade inte hunnit tidigare men nu är det skönt att det är gjort eftersom det typ bara är en dag kvar :o
Jag åkte sedan hem och när jag kom hem julpyntade vi huset och kläde granen så en stor juldag kan man säga att det har varit.
hittade bra saker tycker jag. Nu är jag helt slutkörd och kommer sova till klockan 1 imorgon. så skönt att inte behöva gå upp på en fredag!
och där har ni en webbcamerabild på en trött Mathilda som ser ganska hemsk ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback