Julcafé med nervösitet & uppträdande

Idag har jagvarit på Julcafé där det bjöds på fika, sång, luciatåg, dansa m.m.
Dansen gick jätte bra! Gjortde dock ett fel.Men det var riktigt roligt!
Men när jag skulle upp och sjunga "Himlen i min famn" med Matilda (obs matilda utan h alltså inte Natti)
Jag var lite halvnervös som vanligt, men när jag stod där upp blev jag varmare, varmare och varmare.
Jag sjöng och det gick bra, men jag tittade rätt ner i pappret hela tiden, det var som om jag inte vågade titta upp. Som om något hemskt skulle hända om jag gjorde det.
Som om värden skulle rasa. Så jag stog helt stilla sjöng och tittade ner.
När jag sjöng sista raden.
Gick jag utan att röra en min ner och satte mej på en stol då  min hand började skaka och jag började fälla tårar.
Jag var inte ledsen.
Jag började känna mej yr och blundade istället.
Matilda undrade förstos vad det var och jag sa att jag antagligen var nervös :P
Men det har hänt en gång innan, det e lixom lustigt!
Varför för jag typ "scen skräck " efter?
Och varför bara när jag sjunger?

Aja , här får ni några bilder! :D



Kvällens outfit :D (mobba inte ansikte)

Fin fint Halsband jag "fick" av papsen för att jag "dansar och sjungit så fint".
Så jag gick pengar till ett halsband som såldes på caféet.
Jag tycker om det jätte mycket.. typ "millan style"


hare bra" :D /millan


Kommentarer
Postat av: Adele

det gick ju bra när ni sjöng, det lät fint. :)

2011-12-11 @ 23:35:44
URL: http://todaybaby.blogspot.com
Postat av: Millan

Tack Adele :D

2011-12-12 @ 17:58:49
URL: http://madeforeeachother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback