Helgen gör så jag saknar dej mer Emil !

Helgen var  jätte rolig!
Det  var skit nice att träffa Emil en hel dag :) ( tio till 7 typ)
Vi hann med en hel del!
Det blåste skiit mycket! Så när vi skulle gå ner till hamnen på kvällen så typ plåste vi iväg:P
Det värsta var ju att detblåste regn med så man var ganska dygnsur när man kom hem!
Vi gick ända ut på piren (lång sak av stenar som går ut i havet)
Och en del vågar skvätte upp på en.
HÄRLIGT!
Vi hade iaf roligt! :D

Vi bakade ju lussebullar med
Jag gjordeen lusse-snigel!
( lusse snigel lusse snigel elva nätter före jul)
Sången var till Cajsa.. :D

I går och idag har jag också drågat första sesången av Vampire Diaries...
Jag har tittatpå 8 avsnitt!
villken nörd jag är!
Idag har jag bara tittat på ett så snacka om att jag tittade mycket igår :P

Men hoppas ni haft en bra helg för nu kommer plugget igen!

Jag tyckte den var ganska gullig... :D


KRAM/MILLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback