Godkväll!

Idag vaknade jag och var sjukt trött..
tröttare än vanligt  ^^
Så det vara bara att intalsa sig själv "torsdagen är en ganska kul dag oc jag har ju studiedag på fredag.
Dagen har varit bra :D
Efter skolan åkte jag och Matilda (inte natti) till stan, åt lite pommes och gick om kring och tittade.
Jag köpte nya hörlurar/snäckor så äntligen får jag musik i öronen igen! :D
Jag köpte också några stiftpennor eftersom jag är helt värdelös på att hålla reda på dom...
Sen blev det dans! Det är alltid lika roligt.
Nu ikväll såg jag en jätte fin film. Glömt vad den hette med det var typ en modern variant på
askungen. (alltså den var inte tecknad)
Men det var en såndär film då man visste vad som skulle hända innan.
Men den var ganska mysig!
Nu ska jag snart sova.
SÅ BLIRE STUDIEDAG IMON :D
fy vad man saknar den sköna sommaren
pöss/millan

Kommentarer
Postat av: samira

NU är dagens blogg utsedd, kika in för att se om det var du:D

2011-12-02 @ 09:59:31
URL: http://samiramustafai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback