Every day is a new fight

Ja just nu suger verkligen livet! Plugg, trötthet och tråkighet (vet inte ens om ordet existerar) Men jag försöker ta dagen som den kommer. Det är verkligen jobbigt just nu och man är trött precis hela tiden. Det enda possetiva är att tiden går så fort nu för tiden, man fattar inte riktigt vart veckorna tar vägen först är det måndag och sen helt plöttsligt är det fredag. Men jag fattade ju inte ens vart sommaren tog vägen så :/
Nu sitter jag och tittar på böda camping haha! Det borde ju finnas något roligare. Jag är ledsen för att vi inte har laggt upp så mycket "nytagna" foton på länge men som sagt har vi inte tid just nu. Får väl ta någon komis och gå ut i snön någon dag på jullovet om två veckor och ta lite bilder. Får hoppas att Millan tar många härliga foton i Tailand när hon är där. Hon åker nästa lördag så vi hinner nog tyvärr inte ta någon ny vinterheader-bild.
någon bild jag tog i höstas, verkligen härliga färger.
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback