Världens sötaste människa♥

Asså är han inte för underbar.
Ulrik Munther han är bara min jag bryr mej inte vad andra säger så det är ingen idé att skriva typ "Ne, för han är min" elr något.
Jag ska f?n ha honom!


ååååååh jag dööör lite varje gång!

Jag och Millan har en kompis som är ganska lik honom så vi ska typ gör om honom till Ulrik Munther
Typ fixa håret och kläder.
Saknar honom grymt mkt han är så rolig och man blir alltid glad när han är där han är så gullig.
haha skrattar fortfarande åt messet igår:

Jag - Heeeeej Emil!
Emil - Heeej!
Jag - har du långt hår?
Emil - Hurså?
Jag - Jag och millan ska göra om dig till Ulrik Munther.
Emil - Ja jag har långt hår men jag är ju Emil?

typisk Emil kommentar!

jao Men bara så alla vet Ulrik Munther är min!
hoppas att han vinner ikväll

pöss

Natti!


Kommentarer
Postat av: Millan

Jag låter honom av din men

men men men men



Jag kan ju fortfarande titta på honom......

och titta på honom.....och drömma om honom ;):P<3

2011-08-31 @ 19:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback