Världen e fake?

Ja, jag och Natti tillbringade en stor tid till att diskutera om varlde  e fake?
Vet att det låter random men, det var intressant!.

Tanke 1 :Jag menar tänk om alla man kände bara var illusioner, ingen fanns på redigt bara i sina tankar.
TÄnk om ingen går att lita på , och att jag bara sitter och skriver till illusioner? Eller om jag är eran Illusion.

Tanke 2 : Tänk om det är några som spelar med oss och bästemmer previs hur vi ska göra. Som att
vi är gubbarna i ett sims spela. Vi kanske är som dockar i ett spel någon spelar. Dom bästemme " säg hej till den personen"

Tanke 3: Tänk om alla omkring oss är skådespelare. Och hela mitt liv är en film för den yttre varlden.
Jag menar, det jag jag ju inte veta.

Jag bara säger LOL. Förlåt om jag ger er massa att tänka på. Och snor era tankar :P
Men visst e det jobbigt?


Vill bara visa en Illusion jag tycker e cool :P



Fokusera på krysset i mitten så försvinner prickarna runt, (det kan ta en stund)









Pösss (som vi bästemt att avsluta alla inlägg med)
Millan

Kommentarer
Postat av: Natti

uuuuh hatar dom tankarna :S

2011-08-08 @ 17:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback