sova nu

Kan inte komma på en bra rubrik
Jag kom nyss, nej inte nyss men för en timme sen hem från en liten ö
Millan, Karl, Malin och Adam var med haha det var jätte kul
typ bästaste bästaste scoutpatrullen ever!
Vi var typ på en liten ö med får
det var supermysigt
och btw har jag märkt att jag inte använder punkter i detta inlägget
men iaf
Vi grillade korv och sen typ halv två på natten gick vi ut och badade
sen satt vi i tältet typ till 3, halv fyra och flummade
ååå juste Victor var med i början men han blev sjuk så Karl skjutsade hem honom, Victor ville ta en genväg men Karl ville vara på den säkra sidan men på vägen tbx så är ju han dumm nog att köra genvägen själv och han går på grund, samtidigt någon helt annan stans sitter Jag, Millan, Malin och Adam och spelar kort,
då säger jag "JAg tror att han har gått på grund" eftersom det hade gått ganska lång tid
dom andra typ "Nej men asså det tog ju typ en timma när han skulle hämta er"
sen typ tio min senare messar han Malin att han har gått på grund.
jaa han fick ro typ halva vägen eftersom propellern gick sönder
fast sen kom hans låtsas pappa Jan Arne (haha) och boxerade honom till ön
japp ett långt och tråkig inlägg och nu sa jag vila så jag ska kunna valla sen.
pöss
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback