oväders natt :)

Igår sov jag med Sussi i stugan på gården;) Mamma och pappa har tagit bort det inre taket pga fukt.
Så igår när det regnade så regnade det in!
Vi hade ca 7 burka stående på golvet brevid sängarna. Vi fick gå upp och justera dom typ 4 gr.
På kvällen var vi ute vid stranden och tog kort, Sussi blev helt sjukt bra!!!!! Jag fick endel bra bilder men jag ska va bakom inte framför kameran :P

Det var inget lyx!
Jag sov på en tältsäng och Sussi på en luftmadrass.
Men vi hade iaf en liten lampa och min dator med internett.
Så vi tittade lite på samtahman.blogg.se (som natti visat mej).
Sen såg vi 2 filmer "Mean Girls" -Ganska bra, typ en riktig tjejfilm :)
Sen såg vi en som hete "Till det som är vackert" den var helt sjuk! Lite bra men mäst dryg.
På kvällen runt 3 när vi skulle sova så kom jag på att min stackare till marsvin gudrun satt i sin uterbur (utan tak) mitt i regnet,åskan och blixtrarna! Jag fick panik och sprang ut och tog in henne i stugan, hon levde och så så jag satt med henne och torkade henne tills hon var ganska torr och hennes fötter var varma.
Sen fick hon sitta under ett galler på sussi handduk (tack susssi!).
På morgonen vaknade jag vid tio och tog upp mitt lilla marsvin till mej sen vaknade sussi vid 11 tiden så vi tittade på
"Water for elephans" Bästa filmen lixom :)


Bra bra dag !!

Pösss Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback