Ny Dator!!!!!!!

Ja äntligen får jag en dator.
Vi ska åka och hämta den kl.7
Ja, asså det blir ju en skoldator som vi ska ha i skolan men vi får ha det till vad vi vill (nästan) hemma och så.
Jag lovar att ni ska få typ jätte mkt bilder då när jag laddat över alla bilder och så.
Jao ska typ åka snart för vi ska köpa bekningfärg :D och typ ben t Leia för hennes tänder.
Och kanske en plattong.
R.I.P Bengan
Jag kommer att sakna dig!
men jag kommer få alla mina bilder jag har på Bengt (fortfarande min gammla dator som dog)
en kille typ ska ta dom från datorns hårdisk.
Tänk om han ser dom O.O
Inte för att jag har konstiga bilder på något sätt men det är typ min kusins man sååååååå.
men det var nog allt
pöss
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback