Kräfta och kväll

Igår var jag hoss natti :) Vi tog kort till vår nya heather (som ni ser där uppe) och körde moppe (:

När jag kom hem kom en del av min släkt så blev det kräft skiva 8)
Inte min favvo men jag åt
2 kräftor
2 räkor
3 salt kex
1 skiva vatten melon
1 halv fralla  :)
Sedan gick man till Ida och Jennifer och tittade på Twilight :)

Mitt i filmen hörde vi hur en dörr öppnades och stängdes.
Vi tittade på varandra men frågande och lite rädda ansikten.
Alice Idas hund sprang ner och började morra och skälla.
Vi typ "ahh vad ska vi göra??????" Så ringde min mamma sen gick vi ner försiktigt med min mamma i luren.
Alice slutade skälla vi gick och låste dörren men var fortfarande jätte rädda.
Så mamma fick komma sen gick vi igenom hela huset topp till tå och nejj ingen var där.

Senare såg vi att den dörra på övervåningen som var ut till altanen var öppen så vi antog att det var den. Men det lät som om det var nere.
Men sen så skulle vi sova på höloftet men det blixtrade så . Så sen när Idas föräldrar kom hem sa de att vi skulle gå ut och sova i bilenl
Så det blev så sen. Vi tog ner de framsta sätena och vi sov 3 pers i en bil :P



Pöss millan (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback