jag eh en tant!

ye
Jag vet att alla kommer tycka att jag eh dum i huudet men nu
har jag typ blivit kär i får och gårdar.
Jag typ älskar naturen och nu sitter jag och stickar XD
kommit typ en halv meter på en halsduk
känner mig som en tant.
men tänk ad härligt det skulle ara att ha en gård med massa får hundar och arbetshästar.
haha alla tror nog att jag har blivit helt galen
men ibland vill jag typ bli supermodel och bli tsm med Ulrik Munther♥
Eller typ gör en hundkamping (jag och millan kom på) typ hunshop och så på kampingen. fas neh.
eller inredningsdesigner, typ bli som ernst och hänga kräftor i hönsnär och bestick i lampan,
Mys Mathilda? vad tkr ni?
neh kanske inte det heller.
jao det ar väl allt jag hade att skriva och än en gång så har jag ingen bild men ni ska få många når jag får en ny dator.

pöss
 natti

Kommentarer
Postat av: samira

Den snygga och fina bloggen som mina kompisar har:)<3<3

2011-08-23 @ 21:12:01
URL: http://samiramustafai.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ska inte du skaffa blogg samira?

<3

2011-08-25 @ 17:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback