Inget att blogga om -.-

Oj jag har lxm bara glömt bloggen asså jag har inget att blogga om.
Jag måste köpa kläder men jag hittar inget alls, asså vad är det med denna sommarens mode?
asså om jag hittar ngt så finns det inte i min storlek.
Ååååh är så trött på allt just nu -.-
ja har verkligen inget att blogga om men tagga rix fm festival med bästis.
hoppas man träffar lite mer roligt folk där.
jao det var väl inget mer då fortsätt att läsa våran blogg, jag lovar att den blir bättre när jag får en ny dator.
det kommer bli lite mer bilder och sådär.
pöss
Natti

Kommentarer
Postat av: Millan

Ska du får en ny dator? :) kuligt :P



Men ingen kan ersätta Bengt, R.I.P

2011-08-10 @ 00:08:50
URL: http://madeforeeachother.blogg.se/
Postat av: Millan

Ska du får en ny dator? :) kuligt :P



Men ingen kan ersätta Bengt, R.I.P

2011-08-10 @ 00:09:06
URL: http://madeforeeachother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback