Bloggar från min Dator

Hej nu sitter jag och bloggar från min nya dator så den kan bli trööt och jag kan ladda den igen t imorgon.
Ja, Jag har suttit och funderat över vad den ska heta, jag har funderat ut lite namn och tyckte att ni kunde rösta (ja ni som läser bloggen) och här får ni alternativen (det är en kille) :

a) Egil

b) Bosse

c) Bertil

d) Sture

e) Fridolf

Mina favoriter är nog Egil och Bertil men jag tar ju så klart det ni röstar fram!
röstningen slutar i övermorgon.
Jag vet att ingen kommer rösta men snälla ni som ändån läser kan väl göra det
Jag menar hur svårt kan det vara att skriva a), b), c), d), eller e)
en lite bokstav kan vi väl vara värda.

pöss
Natti och hennes superdator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback