Älskade hund!

Här kommer lite foton på min bästaste bästaste vän ♥
Hon är alltid där när jag behöver henne och hon har varit med mig i svåra stunder.
Jag kan säga vad som helst till henne och jag vet att hon inte säger något.
Vi har roligt tilsammans och jag älskar henne.
Här kommer foton på Leia






Leia är nyduschad i sin morgonrock













Oj vad är det där? en gräshoppa kanske



















och en humoristisk bild att sluta med.

Jag älskar dej Leia♥

hoppas ni gillar detta inlägget för  det tog typ flera timmar att sitta och först välja vilka jag ska ha sedan redigera och sen tar det typ år att hitta och ladda upp dom
men det är min lille vovve värd ;)

pöss
Natti och Leia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback